Subject: P23119_Aindu_aiad_PP_JJT_2024.11.07
From: "Lauri Lillmann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 13:41:44 +0200

Tere

OÜ Reaalprojekt on koostanud Oda OÜ tellimusel projekti Aindu Aiad Jalg-
ja jalgrattatee põhiprojekti

Projekti koostamise eesmärgiks on jalg- ja jalgrattatee rajamine 50
Viljandi teest paremale, km 1.041 – km 1,536. Projekt on koostatud
vastavalt Tellija soovile, Transpordiameti, Viljandi Vallavalitsuse, Telia
Eesti AS ja Elektrilevi OÜ poolt väljastatud nõuetele ja tehnilistele
tingimustele.

Käesolevaga palume koostatud projektmaterjalid kooskõlastada.

Küsimuste korral palun võtke minuga ühendust.

Projekt on alla laetav
<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:u:/s/ProjektiPank/Eb7aCqFMziFIldG6Ug
xqi5cBa69GrUd-XNxY2gSQzJfSDA?e=pWhp1I>
P23119_Aindu_aiad_PP_JJT_2024.11.07.asice

Lugupidamisega

Lauri Lillmann

projektijuht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Tel. +372 608 1100

Mob. +372 51 13 525

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.